IRT 3000

vsebina

Svetovno priznana predavateljica, ki obvladuje formule uspešnega prodora na trg in marketinga

07.11.2016

Na vse bolj zasičenih in kompleksnih trgih je glavni izziv vsakega start-up podjetja: kako zasnovati izjemno uporabniško izkušnjo, všečnost in prepoznavnost svojih produktov ter učinkovita strategija pridobivanja strank.

Na vse bolj zasičenih in kompleksnih trgih je glavni izziv vsakega start-up podjetja: kako zasnovati izjemno uporabniško izkušnjo, všečnost in prepoznavnost svojih produktov ter učinkovita strategija pridobivanja strank.

Če se tudi vi sprašujete, kako že od samega začetka v produkte vgraditi elemente viralnosti, kako prve uporabnike preobraziti v goreče ambasadorje vašega produkta, ki bodo za vas počeli brezplačni marketing in kako zgraditi skupnost navdušenih uporabnikov, je skrajni čas, da spoznate Shiro.

.14_03_24_Podim_250.thumb-250x252.pngShira Abel je Američanka, ki živi in dela v Izraelu. Gurujka spletnega, mobilnega in klasičnega marketinga je direktorica marketinške agencije Hunter & Bard iz Tel Aviva, specializirane za visokotehnološke start-upe, ki pomaga svojim naročnikom drastično izboljšati obiskanost in prodajo. Je strastna mentorica v pospeševalnikih, za katerimi stojijo Google, Microsoft, Seedcamp, Founder Institute in drugih, predavateljica StartHuba na Jaffa Academic College in odmevna blogerka na The Next Web, z magisterijem (MBA) s Kellog School of Management.

Shira vam bo na konferenci PODIM predstavila:

  • kako marketing vgraditi v sam produkt oz. z njim začeti že v fazi snovanja izdelka,
  • kako testirati svojo idejo in zmanjšati tveganje neuspeha,
  • uspešne start-up marketinške strategije in kanale, taktike, orodja ter metrike za njihovo uresničitev,
  • kdaj in kako komunicirati ter graditi odnose oz. skupnosti navdušenih uporabnikov in kupcev,
  • vse, kar morate vedeti o vedenjskem inženiringu, viralnosti, brandingu, dizajnu in najboljših praksah nastopa na družabnih medijih.
PODIM 2014, intenzivna mednarodna podjetniška izkušnja
Več informacij o njenem nastopu lahko najdete na spletni strani konference PODIM. PODIM se bo odvijal 14. in 15. maja v Mariboru, v Hotelu Habakuk.

Če si v svojih koledarjih še niste rezervirali 14. in 15. maja, storite to čim prej, saj boste na letošnji konferenci deležni presežkov. Zapomnili si jo boste po odličnih govorcih, okroglih mizah in delavnicah, možnosti predstavitve domačim in tujim investitorjem, mreženju z uspešnimi posamezniki, svečani prireditvi Start:up leta 2014 in vznemirljivi tematski zabavi.

Število mest na konferenci je omejeno na 500 udeležencev. Vstopnice za PODIM so vsako leto razprodane.

www.podim.org

ar©tur 2021