IRT 3000

vsebina

Prvi plastični nosilec motorja na svetu v novih mercedesih razreda GL

07.11.2016

Daimler svoj prvi plastični nosilec motorja vgrajuje v šestvaljni dizelski motor novega Mercedesovega razreda GL. V primerjavi s predhodnikom iz aluminija enako trpežni plastični del ponuja boljše akustične lastnosti, višjo toplotno izolativnost in prednost zaradi manjše teže.

Daimler svoj prvi plastični nosilec motorja vgrajuje v šestvaljni dizelski motor novega Mercedesovega razreda GL. V primerjavi s predhodnikom iz aluminija .13_06_17_Basf_300.thumb-300x217.pngenako trpežni plastični del ponuja boljše akustične lastnosti, višjo toplotno izolativnost in prednost zaradi manjše teže. Del, ki z ležišči drži motor, je narejen iz Ultramida® A3WG10 CR, posebej ojačenega in za visoke mehanske obremenitve optimiziranega Basfovega poliamida. Nosilce motorja proizvaja Joma-Polytec v Bodelshausnu, ki je zasnovala tudi orodje za brizganje.

Nosilec motorja je izpostavljen trajnim obremenitvam zaradi teže motorja, hkrati pa mora prenašati še celoten navor motorja. Do zdaj so bili nosilci motorja večinoma iz aluminija. Plastika namesto aluminija mora tako izpolnjevati visoke mehanske zahteve. Bistvena prednost nosilca motorja iz ultramida v primerjavi z aluminijastim so dobre akustične lastnosti, poleg tega je toplotna prevodnost umetne mase bistveno manjša kot pri aluminiju, kar varuje ležišče motorja pred vročino in podaljšuje njegovo življenjsko dobo. Pomemben argument v zvezi zmanjšanja emisij je tudi za 30 odstotkov manjša teža plastičnega dela.

www.basf.com

ar©tur 2021