IRT 3000

vsebina

BASF na sejmu Composites Europe 2013

07.11.2016

Letos BASF ni predstavil samo duroplastov, ampak tudi nove termoplastične kompozite z neskončnimi vlakni, ki so namenjeni za izdelavo lahkih elementov za avtomobilsko industrijo. Poleg tega so povzeli še novosti na področju vetrnih turbin.

Letos BASF ni predstavil samo duroplastov, ampak tudi nove termoplastične kompozite z neskončnimi vlakni, ki so namenjeni za izdelavo lahkih elementov za avtomobilsko industrijo. Poleg tega so povzeli še novosti na področju vetrnih turbin.

.13_11_11_Basf_300.thumb-200x300.pngPo uvedbi novega proizvoda Ultracom™ je BASF tokrat predstavil prvi prototip iz tega kompozita. Naslonjalo zadnjega sedeža proizvajalca Johnson Controls Automotive Seating v sodelovanju z BASF temelji na Ultralaminatu™, enem od novih tkanih materialov, okrepljenih z neskončnimi vlakni, prekrit pa je z Ultramidom® ZG7 COM, ki je posebej zasnovan modificirani poliamid 6. V primerjavi s trenutno kovinsko različico ta kompleksni del iz kompozita omogoča več kot 30 odstotkov prihranka pri teži.

Na sejmu so razstavili tudi novi del, izdelan po CIFO (Combination of Inmold-Forming and Overmolding). Element sestavljajo 1,5 mm debel oblikovani laminat in do 3 mm debeli brizgani funkcionalni elementi, na primer rebra in robovi.

Poleg poliamida Basfova ekipa razvija koncepte kompozitov z neskončnimi vlakni na osnovi poliuretana in epoksi smol. Epoksi smola Baxxodur® 2202 je na primer razvita posebej za tlačno brizganje in se strdi pri temperaturi 120 °C. Poliuretanska smola Elastocoat® C6226-100 pa služi za izdelavo drogov za varno pritrditev rotorskih lopatic na gondolo.

www.basf.com

ar©tur 2021