IRT 3000

vsebina

CELLMOULD Wittmann

07.11.2016

Plastične komponente so veliko lažje, če so izdelane s pomočjo penjenja. To je izredno pomembno v avtomobilski industriji, kjer teža posameznih delov bistveno vpliva na porabo goriva in emisije CO2.

Plastične komponente so veliko lažje, če so izdelane s pomočjo penjenja. To je izredno pomembno v avtomobilski industriji, kjer teža posameznih delov bistveno vpliva na porabo goriva in emisije CO2.

.14_06_02_Witt_300.thumb-300x179.pngKomponente, ki na vozilu niso vidne, se že brez težav izdelujejo z »penjenim«brizganjem. Problem se pojavi pri vidnih komponentah, ki morajo biti na videz enake klasičnim brizganim izdelkom, površina pa mora biti brez brazd. Na sejmu K je na razstavnem prostoru WITTMANN BATTENFELD pokazal, da je tudi to mogoče. Poleg uporabe pravih materialov to zahteva tudi več tehničnih rešitev. Razstavljen je bil električni EcoPower z 240 t zapiralne sile in posebnim paketom opreme za ta izdelek. Injekcijska enota za penjenje Cellmould s 55-mm polžem je bila nameščena na fiksno ploščo, gibljiva plošča pa je bila opremljena s precizno odpiralno funkcijo. Med procesom plastificiranja se dušik, potreben za penjenje, injicira neposredno v cilinder, zato je Cellmould fizični proces penjenja, pri katerem se plin vbrizga neposredno v talino. Neposredno pred brizganjem se orodja ogreje z vodo pod tlakom na temperaturo do 180 °C. Na ta način ob pravilni izvedbi nastanejo komponente brez vidnih brazd na površini. Orodje se nato ohladi in hkrati rahlo odpre, kar povzroči, da stene komponente postanejo skoraj dvakrat debelejše, v notranjosti pa nastane fina, lahka in penasta struktura.

www.wittmann-group.com

ar©tur 2021