IRT 3000

vsebina

Adria Tehnika na rekordno obiskanem sejmu MRO Europe

07.11.2016

Pred kratkim so se na vodilnem evropskem sejmu v Londonu zbrali vsi pomembnejši akterji industrije MRO. Med 358-imi razstavljalci se je predstavilo tudi slovensko podjetje Adria Tehnika, ki je imelo svoj razstavni prostor v centru dogajanja, poleg stojnice brazilskega letalskega konglomerata Embraer ter ameriškega velikana United Technologies.

Pred kratkim so se na vodilnem evropskem sejmu v Londonu zbrali vsi pomembnejši akterji industrije MRO. Med 358-imi razstavljalci se je predstavilo tudi slovensko podjetje Adria Tehnika, ki je imelo svoj razstavni prostor v centru dogajanja, poleg stojnice brazilskega letalskega konglomerata Embraer ter ameriškega velikana United Technologies.

.Predstavniki_podjetja_Adria_Tehnika_na_vodilnem_evropskem_sejmu.thumb-300x225.JPG



Ugotovili so, da imajo veliko skupnega, sejem pa je povezal glavne letalske prevoznike, operaterje, dobavitelje, proizvajalce originalne opreme, ponudnike vzdrževanja letal in strokovnjake iz industrije, ki skupaj raziskujejo in oblikujejo področje vzdrževanja letal. Dogajanja v Londonu se je udeležilo kar 7.000 obiskovalcev iz 94 držav, Adria Tehnika pa je imela priložnost, da se je predstavila kar 600 predstavnikom letalskih prevoznikov, ki so obiskali sejem. Po vrnitvi z dogodka je glavni izvršni direktor Adria Tehnike Maksimiljan Pele povedal, da je bil sejem rekordno obiskan, v letalski industriji pa je zaznati optimizem. »Na sejmu MRO Europe smo se letos predstavili četrto leto zapored, saj je v našem poslu od vseh marketinških orodij še najpomembnejši osebni stik. Zato je udeležba na tovrstnih dogodkih za nas zelo pomembna in veseli smo, da smo nase in na Slovenijo opozorili tudi letošnje leto.« je še dodal glavni izvršni direktor podjetja. Adria Tehnika sodeluje s številnimi svetovnimi letalskimi družbami, ki jim je v pomoč z vzdrževanjem, podporo, odpravljanjem napak in poškodb. Sejem je bil zato tudi priložnost za srečanje poslovnih partnerjev, mreženje in spoznavanje potencialnih novih strank.

ar©tur 2021