IRT 3000

vsebina

Od ideje do izdelka – skiro Olaf

07.11.2016

Vse se je začelo pred štirimi dleti, ko je dr. Boštjan Žagar, glavni razvojnik Olafa, precej potoval po svetu. In prav v urah, preživetih na letališčih, so nastale prve skice Olafa, najprej poslovnega moela, hibrida med skirojem in letalskim kovčkom.

Vse se je začelo pred štirimi dleti, ko je dr. Boštjan Žagar, glavni razvojnik Olafa, precej potoval po svetu. In prav v urah, preživetih na letališčih, so nastale prve skice Olafa, najprej poslovnega moela, hibrida med skirojem in letalskim kovčkom.

.DSC_0119(1).thumb-300x200.JPG

Kar nekaj ducatov prototipov je bilo potrebnih do želenih tehničnih rešitev problemov zlaganja ob maksimiranju uporabnega volumna in minimiziranju mase, ki jo prinaša vgrajeni skiro. Nekaj tehničnih rešitev smo tudi mednarodno zaščitili.
Naslednja logična potreba trga, ki se je pokazala, ko smo predstavili poslovni kovček, je bila mestna izpeljanka, hibrid med skirojem, vozičkom, nahrbtnikom in rolko – slednji dve funkciji sta v en proizvod tako združeni še vedno edino v OLAF Urbanu. Odliki tega modela sta mehkoba vožnje in večuporabnost, saj ob leseni deski lahko tako uporabljamo lastno torbo, prirejen nahrbtnik OLAF, nakupovalno košaro …
Skiro OLAF praznuje prvi rojstni dan po uspešni kampanji na Kickstarterju. Leto po tem, ko je Boštjan Žagar z ekipo zbral potrebna zagonska sredstva, je Olaf še vedno družinsko podjetje z zmerno rastjo. A to je pravzaprav čar projekta, ki je kljub majhnosti dosegel nič drugega kot svetovno slavo.

Olaf je v celoti razvit, prototipiran in izdelan v Sloveniji. Vsak model sestoji iz približno 80–100 sestavnih delov. Najbolj inovativen je vsekakor zlagalni mehanizem, ki ga odlikujejo majhna masa, majhen potreben prostor za zlaganje in odlične mehanske lastnosti ter krasi vse skiroje OLAF. Krmilna mehanizma sta pri obeh modelih drugačna, poslovni model ima nastavljivo trdoto zavijanja (bolj podobno avtomobilskemu konceptu), medtem ko ima mestna različica odzivnejše krmiljenje (bolj podobno klasičnim rolkam). V obeh različicah gre za t. i. zavijanje z nagibanjem in ne klasično rotacijo krmila.
Poslovni model temelji na aluminijasti varjeni konstrukciji, mestno različico pa krasi dolga lesena deska, ki vožnjo naredi mehkejšo in tako udobnejšo.
Olafi so izdelani iz treh različnih materialov: kovin (aluminij in jeklo), polimerov (termoplasti in duroplasti) ter lesa (lameliran les).
Razvojna ekipa Olafe dnevno izboljšuje. Navdušeni kupci z vsega sveta nam dajejo zagon za nove različice. Predstavljamo jih prav te dni, na naših testnih mizah pa so že revolucionarne novosti. Vendar o njih prihodnjič.
OLAF za vsak dan, zanjo in zanj!

Če še vedno razmišljate, kaj bi svojim bližnjim ali poslovnim partnerjem podarili ob prihajajočih praznikih, obiščite našo spletno stran (www.olaf-scooter.com) ali nam pišite za več informacij.

Za bralce IRT: v spletni trgovini vnesite »irt3000« za 10 % popusta.

ar©tur 2021