IRT 3000

vsebina

SPIRIT Slovenija skupaj z 8 podjetji na sejmu TUTTOFOOD v Milanu

03.05.2019

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnem sejmu s področja prehrambne industrije TUTTOFOOD, ki bo med 6. in 9. majem 2019 potekal v Milanu. Na njem se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije predstavilo tudi osem slovenskih podjetij.

190422-5Sejem TUTTOFOOD, ki se odvija vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambne industrije. Predstavljajo predvsem mesne in suhomesne izdelke, sadje in zelenjavo, morsko hrano, alkoholne in brezalkoholne pijače, zamrznjeno hrano, mleko in mlečne izdelke, jedilna olja, pekarske izdelke, sladice in slaščice, testenine in delikatesne izdelke. V času sejma se odvije tudi več kot 500 različnih dogodkov, seminarjev, strokovnih konferenc, delavnic in kuharskih šovov, na katerih predstavljajo najnovejše trende in inovacije v prehrambni industriji. V letu 2017, ko se je sejma pod okriljem agencije udeležila tudi skupina devetih slovenskih podjetij,  se je na sejmu predstavilo več kot 2.800 razstavljavcev iz 40 držav, obiskalo pa ga je več kot 80.000 obiskovalcev iz 141 držav. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.tuttofood.it.

SPIRIT Slovenija je novembra lani objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na omenjenem sejmu. Tako bo pod njenim okriljem na skupinskem razstavnem prostoru, ki obsega 94 m2 razstavne površine in je v sejemski hali številka 1 (C24 / D25), svoje izdelke in storitve predstavilo 8 slovenskih podjetij: Alpika, d. o. o., Bimed, d. o. o., La Popsi, d. o. o., Organa, d. o. o., Pekarna Pečjak, d. o. o., Stork, d. o. o., Vina Jarkovič, d. o. o. in Viny Greta, d. o. o.

Neža Mlakar, La Popsi, d. o. o.: »Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse! Nedvomno bomo kot celota privabili veliko število obiskovalcev in pokazali, da imamo ne glede na majhnost Slovenije pestro izbiro kakovostnih izdelkov, ki jih lahko ponudnimo trgu. Na ta sejem gremo prvič, predstavljali bomo sadne zamrznjene deserte La Popsi, pričakujem, da bomo pridobili ustrezne kontakte, ki nam bodo pomagali odpreti prodajne poti v tujini. Takšna promocija je za nas pomembna, saj se na ta način lahko predstavimo večjemu številu ljudi ter na podlagi njihovih kritik oziroma pohval izboljšamo svoje izdelke.«

SPIRIT Slovenija je na podlagi interesa slovenskih podjetij za leto 2019 pripravil seznam skupinskih predstavitev na 12 mednarodnih sejmih v tujini. Seznam sejmov, dodatne informacije, vabila in prijavnice za udeležbo so na spletnem portalu za slovenske izvoznike www.izvoznookno.si. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji, kar vodi do sklenitve novih poslov in posledično do razvojne rasti podjetij ter večjega izvoza Slovenije na tuje trge.

http://www.spiritslovenia.si

ar©tur 2021