IRT 3000

vsebina

7. Konferenca slovenskih izvoznikov – kako bo slovenski izvoz, naš vlečni konj, spet zadirjal

21.08.2020

Konferenca slovenskih izvoznikov je enodnevni dogodek, s katerim želimo slovenske izvoznike in tiste, ki sodelujejo z njimi, povezati, jih spodbujati k mreženju, medsebojnemu sodelovanju ter skupnemu iskanju in izkoriščanju priložnosti.

Brez naslovadasda
11. septembra bo na Brdu pri Kranju 7. Konferenca slovenskih izvoznikov, na kateri bodo govorniki pokazali, kam in kako naj se obrne slovenski izvoz v novi realnosti ter s katerimi tehnologijam in na katere trge. Med številnimi udeleženci bodo tudi predstavniki petih finalistov, ki se potegujejo za naziv zmagovalec slovenskega izvoza 2020. Ta teden vam predstavljam prva kandidata – Cleangrad in Hylo, preostale tri finaliste predstavimo v prihodnjih tednih. Najboljšega izvoznika bo na podlagi več kriterijev na konferenci razglasila strokovna komisija

Z zgodbami uspešnih izvoznikov želimo pokazati, da je tudi v težkih časih mogoče uspešno poslovati in navdihniti poslovno in širšo javnost ter s predstavljanjem dobrih podjetniških praks prispevati k poglabljanju podjetniških znanj v drugih podjetjih in v širši poslovni skupnosti.

Kompleksnost sveta je danes še večja kot je bila pred nedavnim, ko smo razmišljali predvsem o ZDA, Kitajski, platformah, Trumpu, Brexitu in (morebitni) recesiji. Korona virus je vse pospešil, že prej upočasnjeno globalizacijo je obrnil v lokalizacijo, digitalizacija doživlja dodatni potisk, ni še povsem jasno, ali so zelene tehnologije zdaj bolj v ozadju ali pa ravno tako kot digitalizacija nezadržno korakajo naprej. Tudi slovenski izvoz, vlečni konj našega gospodarstva, je strmoglavil. Kaj zdaj?

Kam in kako naj se obrne slovenski izvoz v novi realnosti? S katerimi tehnologijam in na katere trge? To so ključna vprašanje, na katere bo odgovarjala letošnja izvozna konferenca

Izvozniki.si bomo skupaj s strokovno komisijo že šesto leto zapored izbirali tudi najboljše izvozno podjetje v Sloveniji, ki svojo rast in uspeh na tujih trgih gradi na razvoju novih inovativnih izdelkov, tesnemu sodelovanju s kupci in distributerji, razvoju lastne blagovne znamke, vstopanju na nove trge in pridobivanju novih kupcev.

Z nagrado Zmagovalec slovenskega izvoza sicer v širši in poslovni javnosti promoviramo izvozne uspehe slovenskih podjetij ter poudarjamo dobre prakse, ki pripomorejo k višji dodani vrednosti podjetij samih kot tudi slovenskega gospodarstva v celoti.

Vir: www.akademija-finance.si

ar©tur 2016