IRT 3000

vsebina

Uspešno vodenje projektov in interno komuniciranje s pomočjo programske podpore

07.11.2016

Agito organizira brezplačni dogodek - Uspešno vodenje projektov in interno komuniciranje s pomočjo programske podpore.

28. november 2014, 8:30 – 13:00

Ameriška ulica 8, Ljubljana (Kristalna palača, 2. nadstropje)

Dogodek je brezplačen.

.agito.thumb-239x76.png

Namen in vsebina dogodka je predstaviti:

vlogo projektne pisarne pri vodenju projektov,
vpliv projektne pisarne na projektno kulturo ter razloge in faze uvedbe projektne pisarne v projektno orientirano podjetje,
celovito upravljanje projektov v podjetju z uporabo platforme Microsoft Enterprise Project Management,
študijo primera vpeljave projektne infrastrukture v podjetje Hidria, kaj so z vpeljavo sistema pridobili in kako jim je podjetje Agito pri tem pomagalo,
planiranje kadrovskih virov v orodjih Microsoft Project Server in Agito Project Management Portal,
ponudbo za uvedbo procesov projektnega vodenja in projektne infrastrukture,
učinkovito vodenje sestankov s pomočjo rešitve eSeje,
prednosti uporabe SharePoint Wiki strani za interno komuniciranje,
rešitev za spremljanje seznanjenosti zaposlenih z vsebino specifičnih dokumentov (pravilniki, navodila za delo…).



Več o vsebini si lahko preberete v nadaljevanju pod agendo dogodka.



Dogodek je brezplačen!


Vsebine bodo predstavili

Boris Cergol, Skrbnik ključnih strank, Hidria
Darja Gartner, Vodja projektov, Agito
Maja Žemva, Skrbnik ključnih strank, Agito
Marjan Kljun, Vodja projektov, Agito
Tomaž Kuralt, Tehnični vodja projektov, Agito


Agenda

8:30 – 9:00 jutranja kavica



9:00 – 9:15

Predstavitev podjetja in nagovor udeležencev
Mišo Brus, Agito d.o.o., direktor podjetja



9:15 – 9:45

Vzpostavitev in vloga projektne pisarne
Darja Gartner, Agito d.o.o., vodja projektov



9:45 – 10:15

Celovito upravljanje projektov z EPM projektno infrastrukturo
Tomaž Kuralt, Agito d.o.o., tehnični vodja projektov



10:15 - 10:30 odmor



10:30 – 11:00

Študija primera – vpeljava projektne infrastrukture v podjetju Hidria
Boris Cergol, Skrbnik ključnih strank, Hidria



11:00 – 11:30

Načrtovanje virov
Marjan Kljun, Agito d.o.o., vodja projektov



11:30 – 11:45

Predstavitev ponudbe za uvedbo procesov projektnega vodenja in projektne infrastrukture
Agito d.o.o.



11:45 – 12:15

Vodenje sestankov (eSeje, Wiki) in spremljanje seznanjenosti uporabnikov)
Maja Žemva, Agito d.o.o., skrbnik ključnih strank





12:15 – 13:00 pogostitev in klepet

Komu je dogodek namenjen

Dogodek je namenjen direktorjem/vodjem projektnih pisarn, projektnim vodjem, vodstvu, članom projektnih ekip, direktorjem/vodjem IT ter vsem, ki:

sodelujejo pri projektnem vodenju ali ravnanju s portfeljem projektov,
jih zanima celostna in napredna uporaba projektnega vodenja s centralno zbirko projektov, virov in ostalih informacij,
sodelujejo pri zbiranju, vrednotenju, izbiranju in uvajanju investicij (projektov),
sodelujejo pri upravljanju virov, načrtovanju in spremljanju vsebine, stroškov, tveganj/priložnosti, nalog in odprtih zadev,
se ukvarjajo s podporo in optimizacijo poslovnih procesov v podjetjih.


Prijava

Dogodek je brezplačen.



Prijavite se tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naslov dogodki@agito.si. Ob prijavi nam lahko sporočite tudi za vas bolj pomembne teme, o katerih bi se želeli pogovoriti.

ar©tur 2021